Black Roses

به وبلاگ بروبچز Black Rose خوش اومدید!

Black Roses

به وبلاگ بروبچز Black Rose خوش اومدید!

آیا اگر اسراییل یا آمریکا به ایران حمله کنند ما شانسی داریم؟

 به مطالبی که دوست عزیزمان در مورد حمله به ایران و احتمال آن گفتند در حال حاضر کاری نداریم و میخواهیم بررسی کنیم که اگر علیرغم مسائل یاد شده آمریکا یا اسرائیل به ایران حمله کنند چه اتفاقی خواهد افتاد{من بدترین حالات را در نظر گرفتم}

{نکته این که من در بدترین حالت هایم توطئه ، تبانی و یا خیانت مسئولان ارتش و سپاه را در نظر نگرفنم چون این یکی دیگه علاوه بر غیر ممکن بودن خیلی بدترین حالته و برای نتیجه آن می توانید به مورد 3 مراجعه کنید}:

1-اسرائیل طی حمله ای غافلگیرانه به تاسیسات اتمی ایران حمله می کند و بطور همزمان آمریکا به تهران و شهرهای مهم ایران مثل اصفهان ، شهرکرد{!} و .... حمله میکند.

به طور کلی ایران در حمله غافلگیرانه به سادگی شکست نمیخورد اما فرض میکنیم شکست بخورد.

2- پس از این شکست مردم ایران از هر گروه و نژادی آماده ی دفاع از سرزمین خود می شوند و ارتش {منظورم ارتش و سپاه است}برای باز پس گیری مناطق اقدام میکند همچنین اسرائیل را تحت موشکباران قرار میدهد {درحالت عادی کار اسرائیل تمام می شود ولی....} ارتش حتی در بدترین حالت هم موفق به باز پس گیری مناطق میشود{بالاخره اون مناطق هم خالی از سکنه نیستن که............ }{دلایل من برای این باز پس گیری مواردی مثل آشناتر بودن ایرانیان با کشورشان حضور نیرو های مردمی و... }در مورد موشکباران هم اگر یکی از این موشک ها به یکی از زرادخانه های اسرائیل بخورد کار تمام است ولی.... .

3-فرض می کنیم متحدان ایران هم به ایران خیانت کنند {اگه خیانت نکنند که نتیجه جنگ ضایع است.} و تازه به ایران هم حمله کنند  ناتو هم به آنها کمک کند در این صورت همه ی ما تا آخرین نفس می جنگیم که در این صورت ما جنگ را باخته ایم ولی چیزی را از دست نداده ایم چون با افتخار مرده ایم  {آقا این یکی دیگه وجود داره حالا شاید یکی دوتا نمردن ولی در اصل حرف من مشکلی پیش نمیاید}

4-حالا اومدیم و همه دنیارو نفله کردیم در آخرین لحظات ایران تحت موشکباران اتمی قرار میگیرد و بازم همه مون میمیریم و مطالب بالا ......... .

نتیجه گیری تکنیکی : کسی که مرد حمله به ایران نیست تازه اگرم حمله کنند من به شخصه تا پای جان خواهم جنگید و از پای نمی ایستم مگر در صورت نجات کشورم و در نهایت یا با افتخار مرده ام یا کشورم را نجات داده ام .

شما به فکر خود باشید!!!؟؟؟

نتیجه گیری فلسفی به شیوه ی ارسطو و اینا ... :

مقدمه 1 : آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

مقدمه 2:آمریکا می خواهد به ایران حمله کند و این کار از دید من غلط است.

نتیجه : آمریکا ................. مردی حمله کن!!

منتظر نتیجه گیری ها و حالت بندی های شما هستم.

مشاهده این مطلب همزمان در چاپارخانه1 و چاپارخانه 2.

نظرات 1 + ارسال نظر
محدثه جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

وبلاگتون خیلی خوبه ولی چرا آپش نمی کنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد