Black Roses

به وبلاگ بروبچز Black Rose خوش اومدید!

Black Roses

به وبلاگ بروبچز Black Rose خوش اومدید!

چگونه در داخل ایران با SMS وبلاگ بنویسم؟


چگونه در داخل ایران با SMS وبلاگ بنویسم؟

نوشتن وبلاگ یا سرویس پیام کوتاه یا همان SMS جذابیت زیادی دارد. شاید یکی از دلایل محبوب شدن سایت توییتر ، همین ویژگی این سایت باشد. تصور کنید که سر کار ، یا در مسیر راه ، در مسافرت ، وقتی به اینترنت دسترسی ندارید و در هر زمانی ، هر وقت سوژه‌ای به نظرتان رسید با ارسال یک SMS ، اندیشه‌های خود را روی وبلاگ بیاورید. به سبب کوتاه بودن ذاتی این گونه نوشته‌ها ، هر وبلاگ‌نویس با این کار در واقع شیوه جدیدی از وبلاگ‌نویسی را شروع می‌کند.

ادامه مطلب ...

موسیقی برگردان

احتمالا تا به حال اسم موسیقی برگردان را شنیده اید(طبق معمول اگر نشنیدید یک سرچی بکنید بعد ادامه رو بخوانید.). شاید به مطالبی زیادی در این رابطه بر بخورید و شک کرده باشید که آیا واقعا این مطالب درست است یا نه و دلتان بخواهد که خودتان موسیقی ها را بر عکس کنید و از صحت نوشته ها ی اینترنتی مطلع شوید. در ادامه نرم افزاری برای شما قرار می دهم که به راحتی می توانید بوسیله ی آن موسیقی های خود را با فرمت های مختلف بر عکس کنید.


ادامه مطلب ...

مسجد الاقصی کجاست؟

شاید تا به حال راجع به پروژه های مختلف فراماسونری برای کنترل افکار شنیده باشید(اگه نشنیدید یه سرچ بکنید تا متوجه بشید یا مجموعه ی arrivals  را ببینید.) یکی از این پروزه ها دور کردن افکار از مسجد الاقصی است. اکثرا فکر می کنند که مسجد الاقصی یک مسجد با گنبد زرد رنگ است (شکل زیر ) ولی ..........



 این مسجد، مسجد قبه الصخره است. در شکل زیر می توانید موقعیت این مساجد را نسبت به هم ببینید.



این پروژه تا کنون بسیار موفق بوده به طوریکه تمام رسانه های جهان به جای عکس مسجد القصی عکس مسجد قبه الصخره را نشان می دهند.

 متأسفانه بسیاری از مردم فریب این پروژه را خورده اند و فکر می کنند تا این مسجد با گنبد طلایی پا بر جاست مسجد قدس هم پا برجاست. به همین خاطر بود که بعد از این همه انتشارات خبری در اینترنت تصمیم گرفتم این مطلب سوخته را روی سایت بگذارم شاید کسی پیدا شود که هنوز چیزی در این مورد نمی داند.

رژیم صهیونیستی سال های زیادی است که به تخریب مسجد الاقصی مشغول است. می توانید با یک سرچ کوتاه در اینترنت به صحت این گفته و اینکه تا چند صباحی دیگر این مسجد به طور کامل خراب می شود پی ببرید. 

شاید که از خواب بیدار شوید!!!!!!!

منبع عکس ها سایت Ultradl.ir