Black Roses

به وبلاگ بروبچز Black Rose خوش اومدید!

Black Roses

به وبلاگ بروبچز Black Rose خوش اومدید!

توضیحاتی درباره ی آندروید

به نام خدا

اگه علاقه مندید راجع به روت کردن آندروید چیزایی بدونید و یا برنامه ی App inventor را دانلود کنید به ادامه ی مطلب بروید. 

روت کردن آندروید یه اصطلاحه به معنی این که شما بعد از اون می توانید به فایل های سیستمی گوشیه خود دسترسی پیدا کنید. با این دسترسی شما می توانید کلیه ی تنضیمات گوشی خود را اعم از لانچر، فونت، اضافه کردن کد های لینوکس، نصب رام، بک آپ گرفتن از رام، بک آپ گرفتن از برنامه های نصب شده روی گوشی، بک آپ از اطلاعات و... بپردازید. برخی برنامه های کاربردی نیز برای اعمال تنضیمات خود به طور خودکار به روت کردن نیاز دارند. مثلا برنامه ی اوربوت که بعد از فعال شدن به شما اجازه ی عبور از تحریم های گوگل و استفاده از آندروید مارکت را می دهد به روت کردن نیاز دارد. مزیت هایی که در بالا گفتم یه بخش کوچیکی از کار هایی که بعد از روت کردن می شه انجام داد. 

روت کردن معایبی هم داره.

یکی اینکه گارانتی گوشی را باطل می کنه. هر چند که گارانتی گوشی معمولا 12 ماهه است و توی این مدت احتمال خرابی گوشی پایینه. مهم بیمه گوشیه که باطل نمیشه. 

دومین عیب روت کردن اینه که در هنگام نصب برنامه و یا کار با فایل های درون حافظه ی گوشی باید بیشتر احتیاط کنید. تا قیل از روت کردن هیچ برنامه یا فردی نمی توانست این فایل ها را دست کاری کند ولی بعد از آن اگر اشتباها یکی را پاک کنید به احتمال زیاد مجبور به نصب رام جدید خواهید شد.

 

از اونجایی که اطلاعات دقیق و مفصل درباره ی رام ها و روت کردن در اینترنت موجوده من فقط یکی از فروم هایی که دائما به روز میشه و علاوه بر توضیحات مختلف، برنامه های مختلف هم داره رو براتون می گذارم.

موبایلستان

 یه لینک دیگه هم هست که به درد خیلی ها می خوره و اون لینک دانلود برنامه ی آپ اینونتور(app inventor) گوگل هست که چون خود سایت گوگل ایران را تحریم کرده از سایتش نمی شد دانلود کرد. با این برنامه می توانید برنامه های خود را برای گوشیاتان به سورت کاملا گرافیکی طراحی کنید. حجمش حدودا 90 مگا بایته و لینک مستقیم هست.

دانلود آپ اینونتور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد