Black Roses

به وبلاگ بروبچز Black Rose خوش اومدید!

Black Roses

به وبلاگ بروبچز Black Rose خوش اومدید!

موسیقی برگردان

احتمالا تا به حال اسم موسیقی برگردان را شنیده اید(طبق معمول اگر نشنیدید یک سرچی بکنید بعد ادامه رو بخوانید.). شاید به مطالبی زیادی در این رابطه بر بخورید و شک کرده باشید که آیا واقعا این مطالب درست است یا نه و دلتان بخواهد که خودتان موسیقی ها را بر عکس کنید و از صحت نوشته ها ی اینترنتی مطلع شوید. در ادامه نرم افزاری برای شما قرار می دهم که به راحتی می توانید بوسیله ی آن موسیقی های خود را با فرمت های مختلف بر عکس کنید.


 فقط کافیست موسیقی را در نرم افزار لود کنید. در قسمت پایین یک سری موج کشیده می شود. روی یک قسمت دلخواه کلیک کنید و بعد دکمه های Ctrl + a را بفشارید تا کل موسیقی را انتخاب کنید. بعد از منوی بالا ی صفحه گزینه ی Effect  را انتخاب کنید و از منوی باز شده گزینه ی Revers  را انتخاب کنید . مشاهده می شود که موج موسیقی برعکس می شود. حال بر روی دکمه ی play کلیک کنید تا برعکس شده ی موسیقی خود را بشنوید!!!!! 

دانلود نرم افزار


 تا ایجاش را خودم آماده کرده بودم بقیه رو از توی سایت Ultradl.ir می گذارم.

چند تا از آهنگ هایی که می تونید خودتون برعکس کنید را در زیر گذاشتم. البته برعکسش هم در ادامه اش هست ولی خودتون می تونید به وسیله ی همون برنامه که در بالا گفتم  قسمت اصل آهنگ را جدا کنید. قسمت برعکس را انتخاب کنید بعد از منوی Edit گزینه ی  Delete  را بزنید و بعد Save As  را تا اصل آهنگ را به دست آورید و بعد برعکسش کنید.

لینک 1 سیندرلا سیندرلا ...

لینک 2 آدم بده

لینک 3 بی خیال دنیا

لینک 4 بگو مال کی هستی

 اگه متن برگردان ها را می خواهید به منبعی که قبل از لینک ها نوشتم رجوع کنید.


 بالاغیرتا فقط با ذکر منبع لینک بدید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد